Number of the records: 1
Marketing
book
Chalupský, Vladimír, 1956- - Author
Vyd. 1. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 - 29 s. : il.
ISBN 978-80-214-3367-0 (brož.)
Učební texty vysokých škol
marketing
metodické příručky učebnice vysokých školCall number S 32.086 Umístění Title statement Marketing : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Vladimír Chalupský Main entry-name Chalupský, Vladimír, 1956- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 Phys.des. 29 s. : il. ISBN 978-80-214-3367-0 (brož.) National bibl. num. cnb001707936 Ser.statement/add.entry Vysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta (Publisher)
Subj. Headings marketing Form, Genre metodické příručky * učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 , 658.8 , (075.8) , (072) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1