Number of the records: 1  

Nadané dítě a rozvoj jeho schopností

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Fořtík, Václav, 1970- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2007 - 126 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-297-3 (brož.)
      Fořtíková, Jitka, - Author
     talentované děti  talent  pedagogika nadaných  rozvoj myšlení
     příručky
    Call numberC 327.676
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Nadané dítě a rozvoj jeho schopností
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 327.676   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do *14.10.2024)C 327.676 b   

    Title statementNadané dítě a rozvoj jeho schopností / Václav Fořtík, Jitka Fořtíková
    Main entry-name Fořtík, Václav, 1970- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2007
    Phys.des.126 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-297-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb001747434
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteÚlohy připraveny pro děti od 8 do 14 let
    Another responsib. Fořtíková, Jitka, 1976- (Author)
    Subj. Headings talentované děti * talent * pedagogika nadaných * rozvoj myšlení
    Form, Genre příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.2-056.45 , 159.928.23 , 37.01:159.928.23 , 159.955 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Nadané dítě a rozvoj jeho schopností
    K charakteristickým vlastnostem mimořádně nadaných dětí patří zvídavost a silná vnitřní motivace k činnosti, kterou si dítě samo zvolilo, touha po nezávislosti, menší potřeba spánku. Častá je i přecitlivělost, obvykle provázená bouřlivými emočními reakcemi. Některé nadané děti mají sklon k perfekcionismu, a pokud jim něco nejde, nedokážou se vyrovnat s nedokonalostí svých výkonů. Rozpor mezi představou konečného výsledku a jejich neschopností ho dosáhnout je přivádí k zoufalství. Odmítají další pokusy, někdy propadají afektivním záchvatům. Teoretická část této knihy pojednává o charakteristikách mimořádně nadaného dítěte, o jeho výchově a o možnostech vzdělávání v rámci našeho školského systému. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.