Number of the records: 1  

Informatorium školy mateřské


  1.  Komenský, Jan Amos, 1592-1670. - Author
    Vyd. v nakl. Academia 2. - Praha : Academia, 2007 - 132 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-200-1451-1 (váz.)
    Europa ;
      Steiner, Martin, - Author of introduction
     předškolní výchova
     pojednání
    Call numberC 328.007
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Informatorium školy mateřské
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 328.007   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 328.007 a   
    Rožnov k vypůjčeníC 328.007 R   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 328.007 SV   
    Vltava k vypůjčeníC 328.007 Va   

    Title statementInformatorium školy mateřské / Jan Amos Komenský ; [předmluvu napsal Martin Steiner]
    Main entry-name Komenský, Jan Amos, 1592-1670. (Author)
    Edition statementVyd. v nakl. Academia 2.
    Issue dataPraha : Academia, 2007
    Phys.des.132 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-200-1451-1 (váz.)
    National bibl. num.cnb001746633
    Edition Europa (Academia)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Steiner, Martin, 1946- (Author of introduction)
    Subj. Headings předškolní výchova
    Form, Genre pojednání
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC (049) , 373.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Informatorium školy mateřské
    Na počátku Komenského zájmu o otázky výchovy a vzdělání člověka stál záměr usnadnit školám, tj. žákům a učitelům v nich, cestu ke vzdělání a k duchovnímu rozvoji budoucích osobností, budoucích vzdělanců, tedy lidí, kteří budou ve společnosti hrát vůdčí roli. Předškolní stupeň, a to včetně prenatálního stadia, představuje základ, o něhož se odvíjí úspěch všech vyšších stupňů. Informatorium školy mateřské vzniklo v Lešně r. 1632 jako část zamýšleného monumentálního vzdělávacího celku, jenž měl sloužit k přepokládané reformě českého školství po návratu Komenského z exilu do vlasti, která však nebyla plně realizována. Význam Informatoria není jen v tom, že tvořilo článek velkolepé koncepce reformy školského systému, je také v tom, že se jedná v raném novověku o evropsky zcela ojedinělé systematické pojednání o výchově dětí v nejmladším věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.