Number of the records: 1
Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení
Podstatová, Renata - Author
Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 143 s. : il.
ISBN 978-80-247-1997-9
Zdraví & životní styl
Sovová, Eliška, - Author Řehořová, Jarmila, - Author
zdravotní péče zdravotnická zařízení lékař a pacient interpersonální komunikace práva pacientů
příručkyCall number C 328.218 Umístění 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika Title statement Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení : 100+1 odpovědí a otázek pro pacienty : jak si vybrat nemocnici : práva a povinnosti pacientů : podávání léků, příprava na operaci / Renata Podstatová, Eliška Sovová, Jarmila Řehořová a kolektiv Main entry-name Podstatová, Renata (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Grada Publishing, 2007 Phys.des. 143 s. : il. ISBN 978-80-247-1997-9 National bibl. num. cnb001757071 Edition Zdraví & životní styl Note Seznam zkratek Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Sovová, Eliška, 1960- (Author)
Řehořová, Jarmila, 1965- (Author)
Subj. Headings zdravotní péče - Česko * zdravotnická zařízení - Česko * lékař a pacient * interpersonální komunikace * práva pacientů - Česko Form, Genre příručky Conspect 614 - Veřejné zdraví a hygiena UDC 614.253.83 , 316.772.4 , 614.253 , 614.2:725.5 , (437.3) , 614.2 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika Document kind BOOKS Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1