Number of the records: 1
Ogilvy, David, 1911-1999 - Author
4. vyd. - Praha : Management Press, 2007 - 223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.)
Knihovna světového managementu
Škapová, Hana - Translator
reklama a propagace
studie příručkyCall number C 330.139 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Ogilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Cover Title O reklamě Main entry-name Ogilvy, David, 1911-1999 (Author) Edition statement 4. vyd. Issue data Praha : Management Press, 2007 Phys.des. 223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.) National bibl. num. cnb001762615 Edition Knihovna světového managementu Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Ogilvy on advertising Another responsib. Škapová, Hana (Translator)
Subj. Headings reklama a propagace Form, Genre studie * příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , (048.8) , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1