Number of the records: 1  

Ogilvy o reklamě

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ogilvy, David, 1911-1999 - Author
    4. vyd. - Praha : Management Press, 2007 - 223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
    ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.)
    Knihovna světového managementu
      Škapová, Hana - Translator
     reklama a propagace
     studie  příručky
    Call numberC 330.139
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ogilvy o reklamě
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 330.139   

    Title statementOgilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
    Cover TitleO reklamě
    Main entry-name Ogilvy, David, 1911-1999 (Author)
    Edition statement4. vyd.
    Issue dataPraha : Management Press, 2007
    Phys.des.223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
    ISBN978-80-7261-154-6 (váz.)
    National bibl. num.cnb001762615
    Edition Knihovna světového managementu
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalOgilvy on advertising
    Another responsib. Škapová, Hana (Translator)
    Subj. Headings reklama a propagace
    Form, Genre studie * příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , (048.8) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Ogilvy o reklamě
    Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.