Number of the records: 1  

Marketing management

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotler, Philip, 1931- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 788 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN 978-80-247-1359-5 (váz.)
      Keller, Kevin Lane, - Author
     marketingový management
     učebnice vysokých škol  příručky
    Call numberB 48.519
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)B 48.519   

    Title statementMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]
    Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2007
    Phys.des.788 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN978-80-247-1359-5 (váz.)
    National bibl. num.cnb001729095
    NotePřeloženo z angličtiny. Na tit. s. uvedené 12. vyd. patří anglickému originálu
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalMarketing management
    Another responsib. Keller, Kevin Lane, 1956- (Author)
    Subj. Headings marketingový management
    Form, Genre učebnice vysokých škol * příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8:005 , (075.8) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing management
    Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.