Number of the records: 1
Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol
Škrabánková, Jana, 1966- - Author
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2008 - 67 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-210-4544-6 (brož.)
Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
přírodovědné předměty chemie předmětová didaktika základní školy střední školy vzdělávání učitelů
monografieCall number C 331.419 Umístění Title statement Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol = The topical trends in the undergraduate preparation of the natural science teachers of the primary and secondary schools / Jana Škrabánková Par.title Topical trends in the undergraduate preparation of the natural science teachers of the primary and secondary schools Main entry-name Škrabánková, Jana, 1966- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2008 Phys.des. 67 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-210-4544-6 (brož.) National bibl. num. cnb001794157 Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Spisy Note Nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky. 60 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Users/Intended Audience Note Určeno studentům učitelství přírodovědných předmětů Language note Anglické resumé Another responsib. Masarykova univerzita. Katedra pedagogiky (Other)
Subj. Headings přírodovědné předměty * chemie * předmětová didaktika * základní školy - Česko * střední školy - Česko * vzdělávání učitelů - Česko Form, Genre monografie Conspect 377 - Odborné vzdělávání UDC 5:37.016 , 54 , 37.016.026 , 373.3 , 373.5/.6+377.1/.3 , 377.8 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Pregraduální příprava učitelů je stále diskutovanou a rozvíjenou oblastí práce pedagogických fakult, od nichž se očekává celkové zvýšení úrovně učitelského studia. Způsoby pregraduální přípravy a náplň jednotlivých přírodovědných disciplín na jedné straně a schopnost učitelů systematicky a srozumitelně aktualizovat předkládané učivo na straně druhé klade na učitele velké odborné i didaktické nároky. Tento fakt je výzvou k zamyšlení se nad aspekty, spojenými se zrychlováním proměn v oblasti přípravy učitelů přírodovědných předmětů. Je nezbytné přesně vymezit jak obsahovou stránku této přípravy v návaznosti na studijní programy jednotlivých fakult v České republice, tak soubor kompetencí, které studenti v průběhu pregraduální přípravy získávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1