Number of the records: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Johnová, Radka, 1958- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.)
    Manažer Marketing
     art marketing  marketing
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 332.059
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing kulturního dědictví a umění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.059   

    Title statementMarketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová
    Portion of titleArt marketing v praxi
    Main entry-name Johnová, Radka, 1958- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2008
    Phys.des.284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2724-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001813891
    Edition Manažer
    Marketing (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings art marketing * marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect7.01/.09 - Umění
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , 7.074/.075 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing kulturního dědictví a umění
    Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.