Number of the records: 1
Du Plessis, Erik - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, c2007 - xi, 215 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.)
reklama a propagace psychologie reklamy emoce
studieCall number C 332.320 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Jak zákazník vnímá reklamu / Erik du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann] Main entry-name Du Plessis, Erik (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, c2007 Phys.des. xi, 215 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.) National bibl. num. cnb001711205 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Advertised mind Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy * emoce Form, Genre studie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 159.98:659.1 , 159.942 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic. Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1