Number of the records: 1
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Janík, Tomáš, 1977- - Author
Brno : Paido, 2009 - 148 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-176-8
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
předmětová didaktika kurikulum vzdělávání učitelů učitelská profese
sborníkyCall number C 333.790 Umístění 37.016 - Učební osnovy, programy. Tvorba učebnic Title statement Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů / Tomáš Janík a kol. Main entry-name Janík, Tomáš, 1977- (Author) Issue data Brno : Paido, 2009 Phys.des. 148 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-176-8 National bibl. num. cnb001854192 Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 14 Note Část. přeloženo z němčiny. Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Masarykova univerzita. Centrum pedagogického výzkumu
Subj. Headings předmětová didaktika * kurikulum * vzdělávání učitelů * učitelská profese Form, Genre sborníky Conspect 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 37.016.026 , 37.016 , 377.8 , 37.091.12 , (082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.016 - Učební osnovy, programy. Tvorba učebnic Document kind BOOKS Model učitelského vzdělávání založený na didaktických znalostech obsahu je vstřícně přijímán zejména v oborových didaktikách. Společným jmenovatelem kapitol zařazených v této monografii je snaha formulovat teoretická východiska pro praktické aktivity směřující k rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1