Number of the records: 1  

Úvod do statistiky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Řezanková, Hana, 1956- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2009 - 111 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-245-1514-4 (brož.)
      Löster, Tomáš, - Author
     statistika
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.942
    Umístění 311+314 - Statistika. Demografie
    Úvod do statistiky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.942   

    Title statementÚvod do statistiky / Hana Řezanková, Tomáš Löster
    Main entry-name Řezanková, Hana, 1956- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2009
    Phys.des.111 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1514-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001928700
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta informatiky a statistiky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteDoporučeno pro bakalářské studium na VŠE v Praze
    Another responsib. Löster, Tomáš, 1980- (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta informatiky a statistiky (Other)
    Vysoká škola ekonomická v Praze (Publisher)
    Subj. Headings statistika
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect311 - Statistika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 311 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru311+314 - Statistika. Demografie
    Document kindBOOKS
    Úvod do statistiky
    Cílem učebního textu je seznámit studenty se základy vědního oboru statistika. Skripta se zaměřují jednak na statistické metody a postupy, jednak na problematiku pořizování dat a přípravu datových souborů pro jejich analýzu pomocí vybraných softwarových produktů. Součástí je řada řešených i neřešených příkladů. Cílem textu je umožnit získání základních znalostí v oblasti analýzy dat jako nástroje ke kvalitnímu rozhodování v ekonomické praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.