Number of the records: 1  

Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova, 1968 - 124, [1] s. ; 8°
    Československá defektologie ; Tyflopedie
     osoby se zrakovým postižením  speciální pedagogika  tyflopedie  psychologie
     sborníky
    Call numberC 335.970
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 335.970   

    Title statementZ teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Univerzita Karlova, 1968 (Brno : Tisk 2)
    Phys.des.124, [1] s. ; 8°
    National bibl. num.cnb000423980
    Edition Československá defektologie
    NoteNěmecký a ruský souhrny a obsah
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings osoby se zrakovým postižením * speciální pedagogika * tyflopedie * psychologie
    Form, Genre sborníky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.262 , 376 , 376.1-056.262 , 159.9 , (081)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
    Obsah: J. Jesenský: Vývoj a perspektivy československé tyflopedie; A. Rýmlová: Vnímání tvarů tupozrakými a šilhavými žáky; V. Kratochvílová: Vliv barev na zapamatování geometrickych tvarů; K. Skala, Z. Matějček: Parciálnost acelistvost zrakového vnímání se zřetelem k dětem předškolního věku; J. Jesenský: Resocializace později osleplých jako pedagogický problém; M. Vosoba: Některé nové tendence ve výuce žáků s vadami zraku v učňovské škole; H.Vágnerová: K problematice čtení slabozrakých žáků; J. Jesenský: K charakteru grafiky jako prostředku vzdělávání nevidomých. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.