Number of the records: 1
Marketing: principy a nástroje
Koudelka, Jan - Author
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 - 257 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.)
Edice učebních textů. Marketing
Vávra, Oldřich - Author
marketing
učebnice vysokých školCall number S 33.041 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra Main entry-name Koudelka, Jan (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 Phys.des. 257 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) National bibl. num. cnb001761041 Ser.statement/add.entry Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů. Marketing Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Vávra, Oldřich (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200711/contents/nkc20071761041_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1