Number of the records: 1
Bárta, Vladimír, 1933- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2009 - 326 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7261-207-9 (váz.)
Pátík, Ladislav - Author Postler, Milan, - Author
marketing maloobchod prodej
monografieCall number C 336.797 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Retail marketing / Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler Main entry-name Bárta, Vladimír, 1933- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2009 Phys.des. 326 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7261-207-9 (váz.) National bibl. num. cnb001993170 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Pátík, Ladislav (Author)
Postler, Milan, 1960- (Author)
Subj. Headings marketing * maloobchod * prodej Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.37 , 658.8 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha zkušených marketingových odborníků, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1