Number of the records: 1  

Homo spotřebitel

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bárta, Vladimír, 1933- - Author
    Vyd. 1. - V Praze : Oeconomica, 2009 - 206 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-245-1558-8 (brož.)
      Bártová, Hilda - Author
     spotřebitelé  spotřebitelské chování
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 33.096
    Umístění
    Homo spotřebitel
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 33.096   

    Title statementHomo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová
    Main entry-name Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataV Praze : Oeconomica, 2009
    Phys.des.206 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1558-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001994979
    NoteNad názvem: Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteDoporučeno pro inženýrské studium na VŠE v Praze
    Another responsib. Bártová, Hilda (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Other)
    Vysoká škola ekonomická v Praze (Publisher)
    Subj. Headings spotřebitelé * spotřebitelské chování
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 366-05 , 366.1 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Homo spotřebitel
    Charakteristika chování spotřebitele ve třech rovinách: makroekonomické, domácnosti a individua. V rovině makroekonomické vazby na základní makroekonomické veličiny a spotřební specifika: trendy, koridory, Englovy křivky, megatrendy, spotřební vlny. V rovině domácností sociální příslušnost, skladba příjmů, vliv počtu členů domácnosti, lifecyklus. V rovině chování individua principy kvantitativního výzkumu a jevy se kterými se setkáváme při kvalitativním výzkumu (aktivizační a motivační procesy, semiotika, normalita, dobrý obraz, kulturní atributy, image včetně technik jejich výzkumu). Speciální pasáž je věnována vnímání ceny, principům segmentace, vybraným modelům spotřebitelova rozhodování a základním přístupům k predikci tohoto chování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.