Number of the records: 1  

Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Němec, Jiří, 1970- - Author
    1. vyd. - Brno : Paido: Masarykova univerzita, 2009 - 381 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-191-1 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-5033-4 (Masarykova univerzita : brož.)
      Vojtová, Věra, - Author
     etopedie  sociální inkluze  integrovaná výchova a vzdělávání
     monografie
    Call numberC 337.709
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.709   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.709 v1   

    Title statementVzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním = Education of socially disadvantged pupils / Jiří Němec, Věra Vojtová et al.
    Par.titleEducation of socially disadvantged pupils
    Main entry-name Němec, Jiří, 1970- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido: Masarykova univerzita, 2009
    Phys.des.381 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-191-1 (Paido : brož.)
    978-80-210-5033-4 (Masarykova univerzita : brož.)
    National bibl. num.cnb002029166
    Note"Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání"--Rub tit. s.. 320 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Language noteČást. souběžný anglický text, anglická resumé
    Another responsib. Vojtová, Věra, 1956- (Author)
    Subj. Headings etopedie * sociální inkluze * integrovaná výchova a vzdělávání
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.043.2 , 316.4.063.3 , 376.1-056.49 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
    Předkládaná monografie Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním je koncipována do šesti tematických okruhů, odpovídajících specifickým atributům edukace žáků se sociálním znevýhodněním, od širších systémových souvislostí přes strategie výuky a učení žáků se sociálním znevýhodněním až ke specifikům prevence a intervence ve školách a školských zařízeních. Jednotlivé kapitoly monografie spojuje inkluzivní přístup autorů, orientace jejich výzkumů na dovednosti a kompetence žáků/dětí a mladých dospělých se sociálním znevýhodněním a na jejich využití pro úspěšnou socializaci a kvalitu života těchto dětí v dospělosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.