Number of the records: 1  

Odkud a jak brát stále nové příklady?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dostálová, Ludmila, 1975- - Author
    Vyd. 1. - Plzeň : Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2009 - 121 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7043-864-0 (brož.)
     logika  studium a výuka
     sborníky
    Call numberC 339.411
    Umístění 161/164 - Logika. Logistika
    Odkud a jak brát stále nové příklady?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 339.411   

    Title statementOdkud a jak brát stále nové příklady? : elektronická databáze příkladů pro úvodní kurzy logiky na vysokých školách / Ludmila Dostálová a kol.
    Portion of titleElektronická databáze příkladů pro úvodní kurzy logiky na vysokých školách
    Cover TitleElektronická databáze příkladů pro výuku logiky na VŠ
    Main entry-name Dostálová, Ludmila, 1975- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPlzeň : Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2009
    Phys.des.121 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7043-864-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002105002
    NoteObálkový podnázev: elektronická databáze příkladů pro výuku logiky na VŠ. 300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings logika * studium a výuka
    Form, Genre sborníky
    Conspect16 - Logika
    UDC 16 , 37.091.3 , (082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102105002_1.pdf
    Ve volném výběru161/164 - Logika. Logistika
    Document kindBOOKS
    Odkud a jak brát stále nové příklady?
    Publikace pro vyučující VŠ, která přináší výsledky první etapy řešení projektu Organon, jehož cílem je vyvinout e-learningový systém pro výuku logiky, který by uměl pracovat se specifiky výuky tohoto oboru. Logiku, stejně jako matematiku nebo i fyziku, je nejefektivnější vyučovat prostřednictvím řešení příkladů, které tato publikace přináší. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.