Number of the records: 1  

K perspektivám školního vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Janík, Tomáš, 1977- - Author
    1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 278 s., [4] l. barev. obr. příl.
    ISBN 978-80-7315-193-5 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
      Švec, Vlastimil, - Author
     Maňák, Josef, 1924-2019
     pedagogové  vysokoškolští učitelé  vzdělávání  kurikulum  vzdělávací politika  vzdělávací programy  učitelé  profesní kompetence
     kolektivní monografie
    Call numberC 339.528
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    K perspektivám školního vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 339.528   

    Title statementK perspektivám školního vzdělávání / Tomáš Janík, Vlastimil Švec a kol.
    Main entry-name Janík, Tomáš, 1977- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2009
    Phys.des.278 s., [4] l. barev. obr. příl.
    ISBN978-80-7315-193-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002108689
    Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 16
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé, část. slovenský text
    Another responsib. Švec, Vlastimil, 1947- (Author)
    Subj. Headings Maňák, Josef, 1924-2019 * pedagogové - Česko - 20.-21. století * vysokoškolští učitelé - Česko - 20.-21. století * vzdělávání * kurikulum * vzdělávací politika * vzdělávací programy * učitelé * profesní kompetence
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 331.546 , 37.091.214 , 37.014.5 , 37.016 , 37.0 , 378.011.3-051 , (437.3) , 37.011.3-051 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština ; slovenština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    K perspektivám školního vzdělávání
    Autoři v publikaci reagují na aktuální otázky a výzvy spojené se školou, kurikulem, výukou. Jsou zde novým pohledem nazírány kategorie jako cíle a obsah vzdělávání, kompetence a znalosti, proces vzdělávání a tvořivost. Dále jsou zde řešeny vybrané kurikulární problémy, a to jak ze širšího pohledu např. evropské dimenze ve vzdělávání, tak také z užšího hlediska – kurikulum některých vyučovacích předmětů nebo oblastí vzdělávání. Publikace je věnována prof. PhDr. Josefu Maňákovi, CSc. k jeho významnému životnímu jubileu. Monografie si klade za cíl reagovat na aktuální otázky i výzvy, které jsou spojeny se školou, s jejím kurikulem a s výukou, která se v ní odehrává. Kapitoly odrážejí témata, která jednotliví autoři v současné době promýšlejí i zkoumají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.