Number of the records: 1
Trampota, Tomáš - Author
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 293 s. : il. ; 20 cm
ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.)
Vojtěchovská, Martina, - Author
výzkum médií
monografieCall number C 339.793 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Title statement Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Main entry-name Trampota, Tomáš (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Portál, 2010 Phys.des. 293 s. : il. ; 20 cm ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.) National bibl. num. cnb002110012 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Another responsib. Vojtěchovská, Martina, 1974- (Author)
Subj. Headings výzkum médií - metodologie Form, Genre monografie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.774:303 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Document kind BOOKS Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1