Number of the records: 1  

Vzorce lidství

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pelcová, Naděžda, 1954- - Author
    Vyd. 2., přeprac. a rozš., V Portálu 1. - Praha : Portál, 2010 - 261 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7367-756-5 (brož.)
     filozofická antropologie  pedagogická antropologie  filozofie výchovy
     učebnice
    Call numberC 340.085
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vzorce lidství
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.085   

    Title statementVzorce lidství : filosofické základy pedagogické antropologie / Naděžda Pelcová
    Main entry-name Pelcová, Naděžda, 1954- (Author)
    Edition statementVyd. 2., přeprac. a rozš., V Portálu 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2010
    Phys.des.261 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-7367-756-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002111273
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings filozofická antropologie * pedagogická antropologie * filozofie výchovy
    Form, Genre učebnice
    Conspect14 - Filozofické systémy a hlediska
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 141.319.8 , 37.015.2 , 37.013.73 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201010/contents/nkc20102111273_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Vzorce lidství
    Filosofické základy pedagogické antropologie. Být člověkem znamenalo vždy starat se o své bytí, být sám sobě otázkou. Kniha se zabývá tím, jak lidé odpradávna rozumějí sami sobě ve filosofické reflexi a jak se tyto podoby sebeporozumění (označované jako zoon logon echon, zoon politikon, imago Dei, ego cogito, ens volens, homo faber, homo ludens apod.) v dějinách proměňují. Existují mezi různými formami sebeporozumění v různých dobách nějaké souvislosti? Jak sobě rozumí člověk doby moderní, případně postmoderní? Co lze na člověku změnit a ovlivnit výchovou? Hledáním odpovědí na takové otázky nás autorka uvádí do tématu filosofie člověka a filosofie výchovy. Metodicky je každé z témat zpracováno v informativním textu a shrnutí a doplněno ukázkami z pramenné literatury a náměty k zamyšlení, jež mají inspirovat k hlubší orientaci ve věcech člověka. Kniha je určena především studentům pedagogických fakult či studentům humanitních oborů a všem odborníkům, kteří se orientují na problematiku výchovy a vzdělání v nejširším kontextu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.