Number of the records: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-3528-3 (váz.)
Expert
spotřebitelské chování spotřebitelské chování neuromarketing
monografieCall number C 342.135 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Title statement Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2011 Phys.des. 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm ISBN 978-80-247-3528-3 (váz.) National bibl. num. cnb002166924 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings spotřebitelské chování * spotřebitelské chování - psychologické aspekty * neuromarketing Form, Genre monografie Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 658.8:159.91 , 159.9 , 366.1 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Document kind BOOKS Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1