Number of the records: 1
Pospíšil, Jan, 1983- - Author
Vyd. 1. - Kralice na Hané : Computer Media, 2011 - 119 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.)
média mediální komunikace public relations
příručkyCall number C 345.360 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Jak na média / Jan Pospíšil Main entry-name Pospíšil, Jan, 1983- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Kralice na Hané : Computer Media, 2011 Phys.des. 119 s. ; 23 cm ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.) National bibl. num. cnb002268233 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings média * mediální komunikace * public relations Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 316.774 , 316.772.4 , 659.4 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1