Number of the records: 1  

Jak na média

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pospíšil, Jan, 1983- - Author
    Vyd. 1. - Kralice na Hané : Computer Media, 2011 - 119 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.)
     média  mediální komunikace  public relations
     příručky
    Call numberC 345.360
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak na média
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 345.360   

    Title statementJak na média / Jan Pospíšil
    Main entry-name Pospíšil, Jan, 1983- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataKralice na Hané : Computer Media, 2011
    Phys.des.119 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-7402-071-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002268233
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings média * mediální komunikace * public relations
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 316.774 , 316.772.4 , 659.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Jak na média
    Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.