Number of the records: 1  

Jak myslí Rupert Murdoch

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Monica, Paul R. La - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 255 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-251-2632-5 (brož.)
     Murdoch, Rupert, 1931-
    News Corporation
    20.-21. století
     podnikatelé  nakladatelé a vydavatelé  mediální koncerny  masmédia  úspěch v podnikání
     biografie
    Call numberC 345.915
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak myslí Rupert Murdoch
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 345.915   

    Title statementJak myslí Rupert Murdoch : tajemství úspěchu mediálního magnáta / Paul R. La Monica ; [překlad Michal Palata, Irena Rychlá]
    Main entry-name Monica, Paul R. La (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2011
    Phys.des.255 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-251-2632-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002256787
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings Murdoch, Rupert, 1931- * News Corporation * 20.-21. století * podnikatelé - Austrálie - 20.-21. století * nakladatelé a vydavatelé - Austrálie - 20.-21. století * mediální koncerny - 20.-21. století * masmédia - 20.-21. století * úspěch v podnikání - 20.-21. století
    Form, Genre biografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    929 - Biografie
    UDC 658.114-051 , 655.41-051 , 929 , 659.3:334.757 , 659.3 , 658:17.024.4 , (94) , (092)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Jak myslí Rupert Murdoch
    Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální svět. Původně vydavatel novin v Austrálii, dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě vydávající množství novinových titulů a knih a provozující televizní stanice a filmové studio – jeden z nejvlivnějších lidí na zemi. Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem. Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá. Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru touží zejména po uznání – toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud bulvárních médií nedostalo. Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí konkurenti jej napodobují. Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje naposledy. Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes – třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.