Number of the records: 1
Kawasaki, Guy, 1954- - Author
Praha : Pragma, c2011 - 219 s. ; 22 cm
ISBN 978-80-7349-290-8 (váz.)
persuaze management marketing
populárně-naučné publikaceCall number C 346.132 Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj Title statement Okouzlení : umění proměny srdcí, myšlení a jednání / Guy Kawasaki ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Jůza] Main entry-name Kawasaki, Guy, 1954- (Author) Issue data Praha : Pragma, c2011 Phys.des. 219 s. ; 22 cm ISBN 978-80-7349-290-8 (váz.) National bibl. num. cnb002252463 Original Enchantment Subj. Headings persuaze * management - psychologické aspekty * marketing - psychologické aspekty Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.776.33 , 005 , 658.8 , 159.9 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj Document kind BOOKS Okouzlení je autorův termín pro takové mezilidské jednání, kdy člověk přesvědčí druhé o svém záměru přátelským gestem, vstřícným postojem, zdvořilostí, lehkým flirtem: vyvolává dobrovolnou změnu v srdcích a myšlení přesvědčovaných, čímž dojde i ke změně jednání. Jde také o schopnost vytvoření zřetelné cesty, kterou budou ostatní dobrovolně následovat. Jednotlivé kapitoly odhalují autorovy osvědčené postupy v otázkách působení na druhé - jak se stát sympatickým a důvěryhodným. Nápad, výrobek, službu je třeba představit jednoduchým a srozumitelným způsobem, odstranit možné překážky a zároveň se připravit na odpor lidí, kteří tak většinou na změnu či novinku reagují. Přitom je třeba neustále komunikovat, používat technologie k přitažení pozornosti a zároveň věnovat pozornost vztahu k zaměstnancům i nadřízeným. Směs informací z psychologie a managementu doplněná životními zkušenostmi autora činí z manažerské příručky příjemné (a nevtíravě poučné) čtení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1