Number of the records: 1
Matematická gramotnost ve výuce
Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 71 s. : il., mapy ; 21 cm
ISBN 978-80-86856-99-5 (brož.), ISBN 978-80-87000-97-7
Nemčíková, Katarína - Author
matematika učivo základních škol matematická gramotnost
metodické příručkyCall number C 347.365 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement Matematická gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Katarína Nemčíková ... et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 Phys.des. 71 s. : il., mapy ; 21 cm ISBN 978-80-86856-99-5 (brož.) 978-80-87000-97-7 National bibl. num. cnb002344146 Note 500 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Nemčíková, Katarína (Author)
Subj. Headings matematika * učivo základních škol * matematická gramotnost Form, Genre metodické příručky Conspect 51 - Matematika UDC 37.015.31:51 , 51 , 373.3.016 , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Výsledky mezinárodních výzkumů PISA a TIMSS dokládají výrazné zhoršení českých žáků v matematice. Jak by mohl učitel při hodinách matematiky postupovat, jaké metody práce a jaké úlohy pro žáky volit, aby se úroveň jejich matematické gramotnosti zvýšila? Odpověď je třeba hledat ve správném pochopení pojmu matematická gramotnost. Učitel matematiky by měl velmi dobře vědět, co se pod pojmem matematickágramotnost skrývá, jaké „matematické kompetence“ by měl u svých žáků rozvíjet. Na základě tohoto pochopení potom volí vhodnou vyučovací metodu a vhodné úlohy, které při vyučování bude využívat. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1