Number of the records: 1  

Rytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Antonova, Marika, 1976- - Author
    1. vyd. - Brno : Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2011 - 179 s. : il. (převážně barev.), faksim. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7460-008-1 (brož.)
    Výběrová řada doktorských prací
     umělci se sluchovým postižením  herectví  herci  hudební rytmus  znakový jazyk
     doktorské disertace
    Call numberB 52.651
    Umístění 792 - Divadlo
    Rytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 52.651   

    Title statementRytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce / Marika Antonova
    Main entry-name Antonova, Marika, 1976- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2011
    Phys.des.179 s. : il. (převážně barev.), faksim. ; 30 cm
    ISBN978-80-7460-008-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002265375
    Ser.statement/add.entry Janáčkova akademie múzických umění. Výběrová řada doktorských prací
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings umělci se sluchovým postižením * herectví * herci * hudební rytmus * znakový jazyk
    Form, Genre doktorské disertace
    Conspect791/793 - Divadlo, film, tanec (obecně)
    UDC 792.028 , 7.071-056.263 , 791/792.071.2 , 781.62 , 81'221.24 , (043.3)378.245
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru792 - Divadlo
    Document kindBOOKS
    Rytmus jako prostředek jevištního projevu neslyšícího herce
    Práce vychází z podrobného pochopení problematiky skupiny Neslyšících spoluobčanů v jejich míře, způsobu a úrovni vzdělání, jisté výlučnosti kultury, způsobů komunikace mezi sebou a se světem a potřebám kreativního vyjádření i sebevyjádření. Protože základním tématem práce je rytmus jakožto jedna ze složek tvořících kreativní prostředí a tvůrčí i komunikační možnosti, musela se autorka věnovat rytmu jako fenoménu obecně, práci s ním, vytváření rytmu a míře jeho stability, věnovat se analýze rytmických struktur, především pak specifickým otázkám při tvorbě Neslyšících. Z toho pak přirozeně vyplynulo propojení teoretických poznatků či premis s tvůrčí praxí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.