Number of the records: 1  

Terapie tmou

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Urbiš, Andrew Alois, 1946- - Author
    Vyd. 1. - Frýdek-Místek : Alpress, 2012 - 222 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm
    ISBN 978-80-7466-053-5 (váz.)
     terapie tmou  duchovní léčení  životní harmonie
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 347.841
    Umístění 615.85/.86 - Psychoterapie
    Terapie tmou
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 347.841   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 347.841 a   

    Title statementTerapie tmou : návrat k harmonii a ke zdraví / Andrew A. Urbiš
    Main entry-name Urbiš, Andrew Alois, 1946- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataFrýdek-Místek : Alpress, 2012
    Phys.des.222 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm
    ISBN978-80-7466-053-5 (váz.)
    National bibl. num.cnb002356915
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings terapie tmou * duchovní léčení * životní harmonie
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect615.8 - Fyzioterapie. Psychoterapie. Alternativní lékařství
    UDC 615.83:613.165.9 , 615.852+615.851.8 , 17.02 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru615.85/.86 - Psychoterapie
    Document kindBOOKS
    Terapie tmou
    Základním faktorem vyvolávajícím během terapie tmou v organismu různé změny je senzorická deprivace. Synergický efekt temnoty, ticha a izolace vede obvykle k zesílení nevědomých procesů, k vyplavení různých prožitků a pochopení jejich často deformovaného zpracování. Autorova metoda vychází z metody yangtik, kterou praktikovali buddhističtí a taoističtí mniši v Himálaji a je podle něj vhodná pro všechny osoby žijící v trvalém napětí a přetížení. Text popisuje první pokusy a experimenty autora až k vytvoření účinné metody, již praktikuje v klidném prostředí beskydských hor. Doplněno zážitky a postřehy vybraných pacientů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.