Number of the records: 1  

Rukověť pro uživatele Multimediálního interaktivního výukového programu v oblasti prevence úrazů pro žáky ZŠ a SŠ se sluchovým postižením

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zdravotně sociální fakulta, 2012 - 19 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7394-355-4 (brož.)
      Drábová, Magdalena, - Author
     prevence (sociální problémy)  šikana  násilí na dětech  základní školy  střední školy  sluchově postižené děti  multimediální výukové programy
     příručky
    Call numberC 347.914
    Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 347.914   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 347.914 P   

    Title statementRukověť pro uživatele Multimediálního interaktivního výukového programu v oblasti prevence úrazů pro žáky ZŠ a SŠ se sluchovým postižením. VI, Prevence šikany a násilí / [autoři Magdalena Drábová ... et al.]
    Portion of titlePrevence šikany a násilí
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zdravotně sociální fakulta, 2012
    Phys.des.19 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7394-355-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002360309
    Note70 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Drábová, Magdalena, 1979- (Author)
    Subj. Headings prevence (sociální problémy) * šikana * násilí na dětech * základní školy * střední školy * sluchově postižené děti * multimediální výukové programy
    Form, Genre příručky
    Conspect364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení
    UDC 364-212 , 364.636 , 364.63-053.2 , 373.3 , 373.5/.6+377.1/.3 , 316.344.6-056.263-053.2 , 004.42.032.6:371.3 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.