Number of the records: 1  

Základy realistické kresby

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Petrásková, Jana - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 143 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4058-4 (brož.)
     kreslení  mozkové hemisféry  stimulace duševní činnosti
     příručky
    Call numberC 349.212
    Umístění 741/743 - Kresba. Kreslení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.212   

    Title statementZáklady realistické kresby : kreslení pravou mozkovou hemisférou / Jana Petrásková
    Main entry-name Petrásková, Jana (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.143 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4058-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002375821
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings kreslení * mozkové hemisféry * stimulace duševní činnosti
    Form, Genre příručky
    Conspect74 - Kresba. Umělecká řemesla
    UDC 741 , 612.82 , 612.825.8.063 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru741/743 - Kresba. Kreslení
    Document kindBOOKS
    Kreslení pravou mozkovou hemisférou je metoda, která v člověku otevře dosud skryté schopnosti a možnosti vnímání, a přivede ho tak mimo jiné i k tomu, aby bez zábran a sebevědomě dokázal realisticky kreslit podle předlohy nebo podle modelu. Kniha je rozdělena na kapitoly, které odpovídají jednotlivým dnům kurzu vedeného lektorem. Každá z kapitol pojednává o jednom z nástrojů kresby a nabízí kroky a postupy, které vedou k výtvarnému způsobu zobrazování. Na počátku každé kapitoly je daný konkrétní úkol, který je navede na jiný způsob vnímání, tyto úkoly jsou pak více rozvinuty, až dovedou studenta k vlastnímu volnému grafickému vyjádření. Kapitoly jsou oživeny reálnými otázkami studentů ze skutečných kurzů. Kniha tím získává na přehlednosti, čtenář si lépe vyhledá, jak vyřešit svůj problém. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.