Number of the records: 1  

Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chaloupková, Soňa, 1982- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 232 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5646-6 (brož.)
     mentálně postižené děti  výchova a vzdělávání  základní školy praktické  vzdělávací programy  vyučovací metody
     Česko
     monografie
    Call numberC 348.962
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.962   

    Title statementAnalýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice / Soňa Chaloupková
    Main entry-name Chaloupková, Soňa, 1982- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Phys.des.232 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5646-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002342581
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Other)
    Subj. Headings mentálně postižené děti - Česko * výchova a vzdělávání - Česko * základní školy praktické - Česko * vzdělávací programy - Česko * vyučovací metody - Česko * Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.36-053.2 , 376 , 373.3-056.36 , 37.091.214 , 37.091.3 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
    Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
    Monografie je zaměřena na analýzu vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice, se zaměřením na vyučovací metody, formy a prostředky. Teoretická část monografie charakterizuje mentální postižení a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením z teoretického hlediska. Empirická část monografie obsahuje dva výzkumné projekty. První výzkumný projekt je zaměřen na analýzu školních vzdělávacích programů v základních školách praktických v Jihomoravském kraji. Cílem druhého výzkumného projektu je analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice. Součástí jsou také doporučení pro speciálněpedagogickou teorii a praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.