Number of the records: 1
Krupka, Jaroslav, 1971- - Author
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.)
reklama a propagace dějiny reklamy dějiny reklamy reklamní agentury reklamní média
monografieCall number C 349.851 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka Portion of title Od pana Vajíčka po falešné soby Main entry-name Krupka, Jaroslav, 1971- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2012 Phys.des. 264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.) National bibl. num. cnb002396309 Note Obsahuje rejstřík Subj. Headings reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy - Československo * dějiny reklamy - Česko * reklamní agentury - Česko * reklamní média Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 659.1(091) , 659.187 , 659.13/.16 , (437.3) , (437) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS âZaÄaly mi chodit anonymnà dopisy, které mi vyhrožovaly smrtÃ. To jsem bral jeÅ¡tÄ na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno pÅiÅ¡li Na Zatlance do kanceláÅe a pod nohama nám kÅupalo sklo, protože nám v noci vytloukli vÅ¡echna okna. To už bylo horÅ¡Ã, takže jsme volali policii, která dva dny a dvÄ noci hlÃdkovala pÅed agenturou, a u dÄtà jsem mÄl ochranku...â ZajÃmá vás svÄt Äeské reklamy a chcete se o nÄm dozvÄdÄt, co jste jeÅ¡tÄ nevÄdÄli? StojÃte o seznámenà s autory nejslavnÄjÅ¡Ãch Äeských kampanà a reklamnÃch sloganů poslednÃch dvaceti let? VÃte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejÃmu autorovi smrtà a na jaké Äeské reklamy si stÄžovali velvyslanci jiných států? TuÅ¡ili jste, že spory o zaplacenà kampanÄ nÄkdy konÄily i narážeÄkami aut? Chcete nahlédnout do kuchynÄ reklamnÃm tvůrcům a zjistit, jak se z prvotnÃho nápadu rodà kampaÅ? Kniha vyprávà dÄjiny Äeské reklamy tak, jak zatÃm jeÅ¡tÄ nebyly vyprávÄny. Vydejte se na cestu Äasem od legendárnÃho pana VajÃÄka až po poslednà úspÄchy Äeských tvůrců na mezinárodnÃm festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na FakultÄ sociálnÃch vÄd Univerzity Karlovy. BÄhem studià pÅispÃval do Äasopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svÄt a Týden. Od roku 1994 pracoval v Äasopisu Strategie zamÄÅeném na masovou komunikaci, kde postupnÄ působil jako redaktor, editor a vedoucà pÅÃloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdenÃku Marketing & Media. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1