Number of the records: 1
Zveřejněné soukromí
Hejlová, Denisa, 1979- - Author
1. vyd. - Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2012 - 199 s., iv s. obr. příl. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 21 cm
ISBN 978-80-7325-294-6 (brož.)
Politika a společnost
1989-2010 od 1989
politici masmédia soukromí a veřejná angažovanost mediální obraz mediální komunikace marketingová komunikace politická komunikace politický marketing
monografieCall number C 350.954 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Title statement Zveřejněné soukromí : utváření obrazu soukromého života politiků v médiích / Denisa Kasl Kollmannová Main entry-name Hejlová, Denisa, 1979- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2012 Phys.des. 199 s., iv s. obr. příl. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-7325-294-6 (brož.) National bibl. num. cnb002429276 Edition Politika a společnost Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings 1989-2010 * od 1989 * politici - Česko - od 1989 * masmédia - Česko - od 1989 * soukromí a veřejná angažovanost * mediální obraz * mediální komunikace * marketingová komunikace * politická komunikace * politický marketing Form, Genre monografie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 32-051 , 316.774 , 172.1 , 316.776.3 , 316.772.4 , 658.8:316.77 , 316.772.4:32 , 32.019.5:659.1 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Document kind BOOKS Soukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek či jen o jejich procházkách se psem nebo víkendu na chalupě se staly nedílnou součástí novin, televizních zpráv a časopisů. Informace, které se dříve pohybovaly ve sféře pečlivě utajovaných klepů, se staly předmětem novinářského zájmu - a také produktem, který lze prodat. Česká společnost prošla během dvou dekád postupným vývojem, kdy si všechny tři zúčastněné strany - politici, veřejnost a média - vytvářely vlastní hranice a bariéry toho, kam až se smí zajít, co všechno ještě lze říci, ukázat a otisknout. Vzájemné střety byly často bolestivé a formovaly poté psané i nepsané hranice dalšího vývoje. Každá ze stran se přitom z konfliktu snažila vytěžit co nejvíc: novináři čtenářský zájem a senzaci, případně odhalení dalších důležitých informací, politici zvýšení vlastní popularity a vylepšení image. Ani čtenáři, diváci a posluchači nezůstali stranou a zasahovali do mediálního dění: ať už formou komentářů a názorů, nebo tím, že prodeje tiskovin s historkami z politického soukromí stoupaly. Tato kniha mapuje hlavní milníky a aktéry tohoto složitého vývoje a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se politici snaží svůj mediální obraz budovat a jak jej média zobrazují. Důležité totiž není jen to, co se na stránkách novin objevilo, ale také to, co tam chybí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1