Number of the records: 1
Marketing management
Kotler, Philip, 1931- - Author
[4. vyd.] - Praha : Grada, 2013 - 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
ISBN 978-80-247-4150-5 (váz.)
Keller, Kevin Lane, - Author Juppa, Tomáš - Translator Machek, Martin - Translator
marketingový management
učebnice vysokých školCall number B 53.330 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement [4. vyd.] Issue data Praha : Grada, 2013 Phys.des. 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm ISBN 978-80-247-4150-5 (váz.) National bibl. num. cnb002444366 Note Přeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Original Marketing management Another responsib. Keller, Kevin Lane, 1956- (Author)
Juppa, Tomáš (Translator)
Machek, Martin (Translator)
Subj. Headings marketingový management Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005 , (075.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1