Number of the records: 1
Strategický marketing
Barčík, Tomáš, 1978- - Author
Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 110 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-905247-7-4 (brož.)
Právo - edice pro právo a management
strategický marketing
učební textyCall number C 351.774 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Strategický marketing / Tomáš Barčík Main entry-name Barčík, Tomáš, 1978- (Author) Issue data Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 Phys.des. 110 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-905247-7-4 (brož.) National bibl. num. cnb002443984 Edition Právo - edice pro právo a management Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings strategický marketing Form, Genre učební texty Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 , (07) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1