Number of the records: 1  

Žáci potřebují přemýšlet

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Krejčová, Lenka - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 174 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0496-1 (brož.)
     poznávání  myšlení  učení  kognitivní psychologie  myšlení dítěte  kompetence k učení
     monografie
    Call numberC 353.137
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Žáci potřebují přemýšlet
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 353.137   

    Title statementŽáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé / Lenka Krejčová
    Main entry-name Krejčová, Lenka (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2013
    Phys.des.174 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0496-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002469688
    NoteTerminologické slovníky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings poznávání * myšlení * učení * kognitivní psychologie * myšlení dítěte * kompetence k učení
    Form, Genre monografie
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC (048.8) , 159.95 , 159.955 , 159.953.5 , 159.95:165.194 , 159.922.72 , 37.037
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Žáci potřebují přemýšlet
    Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. Kniha vychází teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. Poukazuje na to, jak teorie, kterou mnohdy pokládáme za suché a nezáživné, významně ovlivňují způsob praktické práce s dospívajícími. Text doplňují případové studie, konkrétní příklady z praxe i představení některých metod a přístupů, které se cíleně věnují rozvoji poznávání dětí a dospívajících a mohou představovat inspiraci pro jejich vychovatele. Knihu využijí učitelé druhého stupně základních škol, učitelé středních škol i osmiletých gymnázií, rodiče a další vychovatelé dospívajících, poradenští pracovníci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.