Number of the records: 1  

Dětská kresba jako diagnostický nástroj

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Cognet, Georges, 1951- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 203 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0499-2
     dětská kresba  dětský výtvarný projev  psychodiagnostika  psychologie dítěte  vývoj dítěte
     příručky
    Call numberC 354.369
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.369   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.369 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 354.369 a   
    Suché Vrbné vypůjčeno (do 25.11.2024)C 354.369 SV   

    Title statementDětská kresba jako diagnostický nástroj / Georges Cognet ; [z francouzského originálu ... přeložila Kateřina Bodnárová]
    Main entry-name Cognet, Georges, 1951- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2013
    Phys.des.203 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0499-2
    National bibl. num.cnb002484032
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalComprendre et interpréter les dessins d'enfants
    Subj. Headings dětská kresba * dětský výtvarný projev * psychodiagnostika * psychologie dítěte * vývoj dítěte
    Form, Genre příručky
    Conspect159.9 - Psychologie
    UDC 741/744-053.2 , 7.07-053.2 , 159.9.072.5 , 159.922.7 , 159.922.72 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Dětská kresba jako diagnostický nástroj
    Dětská kresba jako diagnostický nástroj
    Dětská kresba má své místo při psychologickém vyšetření dítěte. Vypovídá o jeho vnitřním světě, jeho představivosti, kreativitě. Využívá se také během psychoterapie, vychovatelům prozrazuje stupeň vývoje dítěte vzhledem k průměru (pokročilejší, nebo opožděný vývoj). Autor, klinický psycholog, vychází ve své knize ze své klinické psychologické praxe s dětmi a dospívajícími. Věnuje se nejprve tzv. volným kresbám, ukazuje vyjádření úzkosti, traumatických epizod a sexuálního násilí v kresbách dětí. Dále porovnává volné kresby s testovými kritérii TAT a přestavuje modelové záznamy postupů při rozhovorech s jednotlivými dětmi, analýzy obrázků a vytváří analytické tabulky grafických postupů v kresbě. V závěru jsou analyzovány tematické kresby (lidské postavy, kresby, rodiny, stromu aj.). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.