Number of the records: 1
Dylevský, Ivan, 1940-2024 - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 532 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-3240-4 (váz.)
funkční anatomie
učebnice vysokých školCall number C 354.500 Umístění 611 - Anatomie Title statement Funkční anatomie / Ivan Dylevský Main entry-name Dylevský, Ivan, 1940-2024 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2009 Phys.des. 532 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-3240-4 (váz.) National bibl. num. cnb001993987 Note Terminologické slovníky. Obsahuje rejstřík Subj. Headings funkční anatomie Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 611 - Anatomie člověka a srovnávací anatomie 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 611.068 , (075.8) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200911/contents/nkc20091993987_1.pdf Ve volném výběru 611 - Anatomie Document kind BOOKS Funkční anatomie je koncipována jako moderní základní interdisciplinární morfologický text určený pro široký okruh studentů několika fakult a dalších škol. Koncepce funkční anatomie člověka vychází z provázanosti struktury a funkce lidského těla a dovoluje hned na počátku studia chápat kauzalitu vývoje, stavby a funkčních projevů orgánových systémů. Cílovou skupinou studentů, kterým je text určen, jsou studenti fyzioterapie, jednotlivé obory biomedicínského inženýrství, kinantropologie, střední a vyšší odborné zdravotní školy a další nelékařské zdravotnické obory. Knihu ocení i učitelské obory kombinované s biomedicínskými disciplínami. Publikace je vhodná i pro učitelské obory zaměřené na tělesnou výchovu, sport a další formy pohybových aktivit. Text je strukturován tak, že dovoluje pomocí piktogramů a jiných grafických prvků výběr poznatků určených i pro často velmi odlišné obory studia (nanotechnologie, léčebná tělesná výchova, radiologický asistent ...). Za poslední desetiletí narostly nejen poznatky o stavbě a funkci těla tak enormním způsobem, že na ně bylo nutné reagovat v celé koncepci didaktiky základních oborů, ale nebývale se rozšířil i počet oborů a specializací (tzv. biomedicíny), které generují značně odlišné požadavky na výběr anatomických (morfologických) poznatků, než reflektují dosud užívané a často již nedostupné texty. Obsahový, ale i didaktický pohyb v oboru vyžaduje patřičnou reakci nejen v přímé výuce, ale i v obsahu učebnic, které kodifikují pojmový aparát, a tedy i vědomostní požadavky vyučovaného oboru. Formální struktura textu jednotlivých kapitol vychází z doporučení o harmonizaci vysokého školství EU. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1