Number of the records: 1  

Funkční anatomie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dylevský, Ivan, 1940-2024 - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 532 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-3240-4 (váz.)
     funkční anatomie
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 354.500
    Umístění 611 - Anatomie
    Funkční anatomie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *17.06.2024)C 354.500   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.09.2024)C 354.500 v1   

    Title statementFunkční anatomie / Ivan Dylevský
    Main entry-name Dylevský, Ivan, 1940-2024 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2009
    Phys.des.532 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-3240-4 (váz.)
    National bibl. num.cnb001993987
    NoteTerminologické slovníky. Obsahuje rejstřík
    Subj. Headings funkční anatomie
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect611 - Anatomie člověka a srovnávací anatomie
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 611.068 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200911/contents/nkc20091993987_1.pdf
    Ve volném výběru611 - Anatomie
    Document kindBOOKS
    Funkční anatomie
    Funkční anatomie je koncipována jako moderní základní interdisciplinární morfologický text určený pro široký okruh studentů několika fakult a dalších škol. Koncepce funkční anatomie člověka vychází z provázanosti struktury a funkce lidského těla a dovoluje hned na počátku studia chápat kauzalitu vývoje, stavby a funkčních projevů orgánových systémů. Cílovou skupinou studentů, kterým je text určen, jsou studenti fyzioterapie, jednotlivé obory biomedicínského inženýrství, kinantropologie, střední a vyšší odborné zdravotní školy a další nelékařské zdravotnické obory. Knihu ocení i učitelské obory kombinované s biomedicínskými disciplínami. Publikace je vhodná i pro učitelské obory zaměřené na tělesnou výchovu, sport a další formy pohybových aktivit. Text je strukturován tak, že dovoluje pomocí piktogramů a jiných grafických prvků výběr poznatků určených i pro často velmi odlišné obory studia (nanotechnologie, léčebná tělesná výchova, radiologický asistent ...). Za poslední desetiletí narostly nejen poznatky o stavbě a funkci těla tak enormním způsobem, že na ně bylo nutné reagovat v celé koncepci didaktiky základních oborů, ale nebývale se rozšířil i počet oborů a specializací (tzv. biomedicíny), které generují značně odlišné požadavky na výběr anatomických (morfologických) poznatků, než reflektují dosud užívané a často již nedostupné texty. Obsahový, ale i didaktický pohyb v oboru vyžaduje patřičnou reakci nejen v přímé výuce, ale i v obsahu učebnic, které kodifikují pojmový aparát, a tedy i vědomostní požadavky vyučovaného oboru. Formální struktura textu jednotlivých kapitol vychází z doporučení o harmonizaci vysokého školství EU. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.