Number of the records: 1  

Hry pro rozvoj dětského mozku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Schiller, Pamela Byrne, 1945- - Author
    Vyd. 2. - Praha : Portál, 2010 - 126 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-804-3 (brož.)
    Nápady - hry - tvořivost
      Le Roch, Pavla, - Translator
     předškolní výchova  vývoj dítěte  mozek  hry
     příručky
    Call numberC 354.976
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Hry pro rozvoj dětského mozku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.976   

    Title statementHry pro rozvoj dětského mozku / Pam Schiller ; [z amerického originálu ... přeložila Pavla Císařová]
    Main entry-name Schiller, Pamela Byrne, 1945- (Author)
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataPraha : Portál, 2010
    Phys.des.126 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-804-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002127274
    Edition Nápady - hry - tvořivost (Portál)
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Users/Intended Audience NotePro rodiče dětí od 1 do 5 let
    OriginalStart smart!
    Another responsib. Le Roch, Pavla, 1971- (Translator)
    Subj. Headings předškolní výchova * vývoj dítěte * mozek * hry
    Form, Genre příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 159.922.72 , 612.82 , 379.8:793/796 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102127274_1.pdf
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Hry pro rozvoj dětského mozku
    Význam tréninku dětského mozku od raného věku. Vývoj mozku je výsledkem složitého působení mezi vrozenými faktory a faktory prostředí. Během prvních let po narození se již žádné nové nervové buňky nevytvářejí, ale dramaticky narůstá množství spojení mezi nimi. Mozkovou kapacitu dítěte proto mohou rodiče posilovat pomocí nejrůznějších aktivit, které přispívají k vytváření a dobrému fungování husté sítě nervových spojení. Nejde zdaleka jen o "trénování" logického myšlení, stejně důležité jsou například i různé smyslové zkušenosti, pohybové hry, vnímání hudby, humor, emoce apod. Každá kapitola podává v úvodu krátké vysvětlení, jak určité činnosti ovlivňují vývoj mozku a nabízí jednoduché a zábavné nápady a hry, které pomohou vytvořit dobré základy pro pozdější učení dítěte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.