Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Slavík, Jakub - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm
ISBN 978-80-247-4819-1 (brož.)
Manažer
veřejné služby management marketing strategický management
monografieCall number C 355.664 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Title statement Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Main entry-name Slavík, Jakub (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2014 Phys.des. 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm ISBN 978-80-247-4819-1 (brož.) National bibl. num. cnb002536561 Edition Manažer Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings veřejné služby * management * marketing * strategický management Form, Genre monografie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 351 , 005 , 658.8 , 005.21 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Document kind BOOKS Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněLoading…
Number of the records: 1