Number of the records: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.)
Expert
marketing marketingová komunikace psychologie reklamy emoce
kolektivní monografieCall number C 355.919 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2014 Phys.des. 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.) National bibl. num. cnb002539102 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Language note České a anglické resumé Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * psychologie reklamy * emoce Form, Genre kolektivní monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8 , 658.8:316.77 , 159.98:659.1 , 159.942 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1