Number of the records: 1  

Podpora integrativního vzdělávání v Praze

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Vyšší odborná škola pedagogická a sociální, Střední odborná škola pedagogická a Gymnázium, 2013 - 130 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-260-5261-6 (brož.)
    Integrace (projekt)
    21. století 2011-2020
     vzdělávací projekty  speciální vzdělávací potřeby  integrovaná výchova a vzdělávání  individuální vzdělávací programy
     sborníky konferencí
    Call numberB 53.830
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Podpora integrativního vzdělávání v Praze
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.09.2024)B 53.830   

    Title statementPodpora integrativního vzdělávání v Praze : sborník příspěvků z konferencí projektu Integrace
    Portion of titleIntegrace
    Varying form of titleProjekt Integrace
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Vyšší odborná škola pedagogická a sociální, Střední odborná škola pedagogická a Gymnázium, 2013
    Phys.des.130 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN978-80-260-5261-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002509017
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Projekt Integrace (společnost) (Other)
    Subj. Headings Integrace (projekt) * 21. století * 2011-2020 * vzdělávací projekty - Česko - 2011-2020 * speciální vzdělávací potřeby * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko - 21. století * individuální vzdělávací programy - Česko - 21. století
    Form, Genre sborníky konferencí
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.091.214 , 37.014.542 , 37.04 , 37.043.2 , (437.3) , (062.534)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Podpora integrativního vzdělávání v Praze
    Sborník z konference konané 14.11.2013 na téma Individuální integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.