Number of the records: 1  

Předpoklady úspěchu v práci a v životě

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Dům zahraniční spolupráce, 2013 - 228 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-87335-53-6 (brož.)
      Straková, Jana, - Editor   Veselý, Arnošt, - Editor
    2011-2020 2011-2012
     dospělí  funkční gramotnost  profesní uplatnění  dovednosti a znalosti
     výzkumné zprávy
    Call numberB 53.833
    Umístění 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    Předpoklady úspěchu v práci a v životě
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 53.833   

    Údaje o názvuPředpoklady úspěchu v práci a v životě : výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC / Jana Straková, Arnošt Veselý (eds.)
    Část názvuVýsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC
    Variantní názvyPIAAC
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Dům zahraniční spolupráce, 2013
    Fyz.popis228 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-87335-53-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002537175
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Straková, Jana, 1967- (Editor)
    Veselý, Arnošt, 1975- (Editor)
    Předmět.hesla 2011-2020 * 2011-2012 * dospělí - Česko - 2011-2020 * funkční gramotnost - Česko - 2011-2020 * profesní uplatnění - Česko - 2011-2020 * dovednosti a znalosti - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr výzkumné zprávy
    Konspekt37.014 - Vzdělávací a výchovná politika
    MDT 316.346.32-053.8 , 37.03 , 331.53 , 379.82/.84 , (437.3) , (047.31)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    Druh dok.KNIHY
    Předpoklady úspěchu v práci a v životě
    Cílem publikace je seznámit čtenáře se základními poznatky z mezinárodního vůzkumu vědomostí a dovedností dospělých PIAAC. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.