Number of the records: 1  

Harry Potter a Fénixův řád

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rowling, J. K., 1965- - Autor
    2. vyd. - Praha : Albatros, 2013 - 795 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-00-03276-4
      Medek, Pavel, - Překladatel
     anglické romány  fantasy romány  publikace pro děti
    SignaturaC 190.554 Střední školní věk
    Harry Potter a Fénixův řád
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 190.554 b   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 13.06.2025)C 190.554 b1   

    Údaje o názvuHarry Potter a Fénixův řád / Joanne K. Rowlingová ; [přeložil Pavel Medek]
    Část názvuFénixův řád
    Záhlaví-jméno Rowling, J. K., 1965- (Autor)
    Údaje o vydání2. vyd.
    Vyd.údajePraha : Albatros, 2013
    Fyz.popis795 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-00-03276-4
    Číslo nár. bibl.cnb002473985
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Dotisk v roce 2019 a 2022
    Poznámky k uživatelskému určeníPro čtenáře od 9 let
    OriginálHarry Potter and the Order of the Phoenix
    Dal.odpovědnost Medek, Pavel, 1952-2015 (Překladatel)
    Z cyklu Harry Potter. 5
    Forma, žánr anglické romány * fantasy romány * publikace pro děti
    Konspekt821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT 821.111-31 , 821-93 , (0:82-312.9)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Druh dok.KNIHY
    Odkazy (1) - KNIHY
    Z cyklu Harry Potter. 5
    Harry Potter a Fénixův řád
    Pátý díl příběhů mladého čarodějnického učně Harryho Pottera a jeho věrných kamarádů Rona a Hermiony. Napětím a nervozitou byly poznamenány už prázdniny a hned od začátku pátého ročníku přichází jeden otřes za druhým: na bradavické škole totiž z vůle Ministerstva kouzel došlo k závažným změnám a atmosféra strachu houstne každým dnem víc a víc. Nerozlučná trojice přátel však přesto dokáže kolem sebe soustředit dost studentů, kteří nebudou chtít se založenýma rukama čekat, až je zlo zahubí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.