Number of the records: 1
Marketing
Nykryn, Jaroslav, -1987 - Author
1. vyd. - Praha : SNTL, 1969 - 185, [2] s. ; 8°
Řada ekonomické literatury
marketing
učebnice vysokých školCall number C 69.725 Umístění Info RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD Title statement Marketing : vysokošk. učebnice / Jaroslav Nykryn Main entry-name Nykryn, Jaroslav, -1987 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : SNTL, 1969 (Přerov : Tisk 4) Phys.des. 185, [2] s. ; 8° National bibl. num. cnb000450096 Edition Řada ekonomické literatury Note Terminologický slovníček. Věcný rejstřík. S obr. v textu. Vazba: Josef Kalousek. 12200 výt.. Spoluvyd. Alfa, Bratislava. Přehl. lit.. Pozn.. Odkazy na lit. Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 339 - Obchod UDC (075.8) , 339.138 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRLoading…
Number of the records: 1