Number of the records: 1
Goldstein, Noah J. - Author
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2014 - 240 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-265-0259-3 (brož.)
Martin, Steve J. - Author Cialdini, Robert B., - Author
persuaze rozhodování komunikační dovednosti sociální interakce
příručkyCall number C 359.079 Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj Title statement 50 tajemství přesvědčování / Noah J. Goldstein, Steve J. Martin a Robert B. Cialdini ; [překlad Vít Prokůpek] Varying form of title Padesát tajemství přesvědčování Main entry-name Goldstein, Noah J. (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2014 Phys.des. 240 s. ; 21 cm ISBN 978-80-265-0259-3 (brož.) National bibl. num. cnb002608084 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original Yes! Another responsib. Martin, Steve J. (Author)
Cialdini, Robert B., 1945- (Author)
Subj. Headings persuaze * rozhodování * komunikační dovednosti * sociální interakce Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.776.33 , 159.955.5 , 316.77:81'42 , 316.454.54 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj Document kind BOOKS Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: - která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost - proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny - jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek - jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti - jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1