Number of the records: 1  

Meditační cvičení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ingold, Erwin, 1936- - Author
    Vyd. 1. - Olomouc : Fontána, [2014?] - 103 s. : il. ; 19 cm
    ISBN 978-80-7336-746-6 (váz.)
      Poletti, Rosette, - Author of introduction
     De Mello, Anthony, 1931-1987
     meditace  meditační techniky  duchovní cvičení
     příručky
    Call numberC 359.469
    Umístění 2 - NÁBOŽENSTVÍ. Teologie
    Meditační cvičení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.469   

    Title statementMeditační cvičení: podle Anthonyho de Mella / Erwin Ingold ; předmluva Rosette Poletti ; [z francouzského originálu ... přeložila Johana Hündlová]
    Varying form of titleNázev v prelimináriích: Jak meditovat v každodenním životě
    Meditační cvičení podle Anthonyho de Mella
    Main entry-name Ingold, Erwin, 1936- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataOlomouc : Fontána, [2014?]
    Phys.des.103 s. : il. ; 19 cm
    ISBN978-80-7336-746-6 (váz.)
    National bibl. num.cnb002604182
    Note1300 výt.
    OriginalPetis exercices de méditation
    Another responsib. Poletti, Rosette, 1938- (Author of introduction)
    Subj. Headings De Mello, Anthony, 1931-1987 * meditace * meditační techniky * duchovní cvičení
    Form, Genre příručky
    Conspect2 - Náboženství
    UDC 2-583 , 165.24 , 2-584.7 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru2 - NÁBOŽENSTVÍ. Teologie
    Document kindBOOKS
    Meditační cvičení
    Útlé, ale mimořádní dílko je určeno všem, kteří touží meditovat. Autor seznamuje čtenáře s různými aspekty meditace pomocí jednoduchých a jasných termínů, snaží se podat problematiku tak, aby zaujala a neodrazovala. Jako praktik meditace s více než dvacetiletou zkušeností umí odhalovat překážky a toho, kdo touží po meditaci, vést. Na základě rozsáhlých poznatků Anthonyho de Mella ukazuje, že každý z nás může v meditaci nalézt cestu k prohloubení své životní filozofie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.