Number of the records: 1  

LYRISCHE BLUHMENLESE

  1. LYRISCHE BLUHMENLESE

    book


    LEIPZIG : bey Weidmanns Erben und Reich, 1774 - xvi, 444, [12] s. : il. ; 8°
      Meil, Johann Wilhelm, - Delineator - Engraver
    Call numberSC 1509/1
    BranchPlaceInfoSignature
    Zlatá Koruna ( Historické fondy )jen prezenčněSC 1509/1   

    Title statementLYRISCHE BLUHMENLESE
    Issue dataLEIPZIG : bey Weidmanns Erben und Reich, 1774
    Phys.des.xvi, 444, [12] s. : il. ; 8°
    Provenience Gymnasium Budvicense (České Budějovice, Česko) Deutsche k. k. Staats-Realschule (České Budějovice, Česko)
    NoteNa titulní straně mědirytina sign. J.W. Meil inv. et fe., impresum pod linkou. Na začátku a konci každé knihy malá mědirytina sign. J.W. Meil inv. et f. Ozdobné linky oddělující živá záhlaví a čísla stran od vlastního textu, krátké dvojlinky na konci textu, signatury, kustody; tištěno antikvou
    Ownership hist.Na na titulní straně rkp.: "Bibl. Prof. Gymn. Budv. obtulit Rev. Dom. Em. Roth, Eccl. Cathedr. Budv. Canonicus Capit.", tamtéž nezřetelný otisk kulatého razítka s legendou "Lehrer-Bibliothek. Deutsche K.K. Staats-Realschule Budweis"
    Poznámky k popisovanému exemplářiStará sign.: E,c. Nro 212 1.(inkoustem na titulní straně; číslo škrtnuto); 2442 C584 (inkoustem na titulní straně); C 584 (černou tuší na štítku na hřbetu); 1371/1
    Binding inf.Vazba celokožená z hnědé mramorované kůže na lepenkových deskách, šití na 3 zapuštěné motouzy, na hřbetu zlacené slepotiskové linky a ozdůbky, tamtéž černý štítek se zlacenými linkami, zlaceným titulem a číslem svazku a novodobý bílý štítek s modrým lemem se signaturou C 584, pod tím starší štítek, zelená hedvábná lacetka. Odřeno, slabě poškozeno červotočem, hlava hřbetu natržena
    Another responsib. Meil, Johann Wilhelm, 1733-1805 (Delineator) (Engraver)
    Another responsib. Weidmanns Erben und Reich (firma) (Publisher)
    Conspect09 - Rukopisy, prvotisky, staré tisky
    CountryNěmecko
    Languageněmčina
    Document kindRare books
    Supplementstaré tisky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.