Number of the records: 1  

Velká kniha feng-šuej

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Plzák, Pavel, 1966- - Author
    [Praha] : Chvojkovo nakladatelství : Škola tradičního feng shui Aqua Ventus Academy, 2014 - 334 s. : il. (některé barev.), plány ; 21 cm
    ISBN 978-80-86183-65-7 (Chvojkovo nakladatelství : brož.)
     feng šuej  životní harmonie  učení taoismu  školy myšlení
     učební texty
    Call numberC 359.840
    Umístění 22/23 - Náboženství dálného východu. Indická náboženství. Jóga
    Velká kniha feng-šuej
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.840   

    Title statementVelká kniha feng-šuej : učebnice tradičního taoistického umění / Pavel Plzák
    Main entry-name Plzák, Pavel, 1966- (Author)
    Issue data[Praha] : Chvojkovo nakladatelství : Škola tradičního feng shui Aqua Ventus Academy, 2014
    Phys.des.334 s. : il. (některé barev.), plány ; 21 cm
    ISBN978-80-86183-65-7 (Chvojkovo nakladatelství : brož.)
    National bibl. num.cnb002592267
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings feng šuej - metody * životní harmonie * učení taoismu * školy myšlení - Čína
    Form, Genre učební texty
    Conspect22/24 - Náboženství Dálného východu. Indická náboženství. Hinduismus. Buddhismus
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 221-852.5 , 17.02 , 221.3-1/-9 , 2-11-852.5+141 , (510) , (07)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru22/23 - Náboženství dálného východu. Indická náboženství. Jóga
    Document kindBOOKS
    Velká kniha feng-šuej
    Vysvětlení základních pojmů starého čínského umění života: proudící energie čchi, jin a jang, pět elementů, osm trigramů. Metody dosažení harmonie s okolím: mřížka osmi směrů, světlo a barvy, zrcadla, pokojové rostliny, jinové a jangové místnosti, mřížka pro byty a pokoje podle pěti elementů a osmi směrů. Základní pravidla zahrady: výběr pozemku, nebeská zvířata, jezírko, vyváženost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.