Number of the records: 1  

Specifické poruchy učení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Edika, 2014 - 248 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-266-0600-0
    Rádce pro rodiče a učitele
     specifické poruchy učení  speciální vzdělávací potřeby  speciální pedagogika  výchova a vzdělávání
     příručky
    Call numberC 360.210
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Specifické poruchy učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 27.09.2024)C 360.210   

    Title statementSpecifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová ... [et al.]
    Portion of titleDyslexie, dysgrafie, dysortografie
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Edika, 2014
    Phys.des.248 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-266-0600-0
    National bibl. num.cnb002647486
    Edition Rádce pro rodiče a učitele
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings specifické poruchy učení * speciální vzdělávací potřeby * speciální pedagogika * výchova a vzdělávání
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.43 , 37.04 , 376 , 37.0 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Specifické poruchy učení
    Specifickými poruchami učení jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.